haklısın bir yanlışlık olmuş ama bu artist artist konuşma tarzın hoş değil, o allahın belası godady bu bedduamı önceki hayvanlıklarına saysında sana ne oluyor ? Yok efendim bilip bilmeden araştırma yapmadan yazmışım. Belliki yanlışlık olmuş işte adam gibi arkadaşım bak sen yanlış arama yapmışsın böyle böyle olacak tarzında konuşacağına değişik değişik konuşuyorsun
hem suçlu hem güçlü kaba saba şekilde haksız olduğunun bile farkında olmayan bir üyeye onun anlayacağı dil ile kibarca güzelce yazmışım bilmem farkında mısınız ?
domaini aldıysanız konuyu açan arkadaşa bir teşekkür edersiniz oldu bitti.