Bodrumda gittiğim bir otelin sahibi ile tanıştım. 10+10 şeklinde oteli kiraladığını söyledi. 10 + 10 un tam olarak ne oldugunu bilmiyorum tabiki. Sanırım 10 yıl + 10 yıl opsiyonel öncelikli.

Otel kiralamak, satın almak ne kadar mantıklı ve ne gibi bütçeler gerekiyor bu konuda bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim.