range rover evoque 2.0 Si4 tavsiye ederim yakıt şehir içi biraz fazla ama performans sürüş keyfi görünüş çok güzel bi araç alırken iyi bir ustaya göstermenizide tavsiye ederim, şimdiden hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.