Yeni reklam stilimiz hayırlı olsun.

@Coskun; hocam,
https://www.r10.net/reklam/index.php burada fiyatları yazmıyor.
Reklam süresi günlük mü, saatlik mi acaba?
1 reklam hem popülerde hem yeni mesajlar kısmında mı görünecek, yoksa ayrı ayrı mı olacak reklam yerleri?