Onun haricinde bir de konuda bazı arkadaşlar netflixin kalkma ihtimalinin zarar olduğunu söylemiş. Maddi olarak netflixin devlete herhangi bir kar getirisi var mı yok mu bilemiyorum. Eğer varsa kalkmasındaki tek zarar bu karın gitmesi olacaktır, aksi takdirde dizi film izleyemedik diye halka hiçbir zarar gelmez aksine üretkenlik için zaman kalır.
Netflix bir çok ajansla çalışıyor Türkiye de ve bir çok insan evladına iş veriyor. Ses, reklam, dublaj, yapım konusunda müthiş bir yatırım yapıyor. Bunu "dizi izleyemedik" diye yorumlamanız çok acı.
Türkiye'nin her yatırımcıya ihtiyacı var. Sen gelmesende olur, sende gelme, beğenmiyorsan git mantığının işlemediğini her gün görüyoruz. Daha dün bakan, oraya buraya yatırımcı bulmak için koşturuyordu, bugünde gelen yatırımcıya beğenmiyorsan git diyoruz.