PaLaCoRDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu devir kapanalı çok oldu hocam Senin dediğin işlemi yaptıktan sonra cihazı kurarken, cihazı ilk kurup kullandığın mail ve şifreyi girmen gerekiyor. Giremezsen öyle kalıyor Çare rom atmak atamıyorsan servise göndermek
Bazı sürümlerde yiyor halen, aynen rom atmak en son çözüm.