Hayır hocam. Tecrübelerinizi aktarabilir misiniz daha önce kullandıysanız
Daha önce ücretsiz sürümü kullandım ücretsiz sürümde siteye 30 dk biri girmeyince sunucu kapanıyordu daha sonra siteye ilk girenle beraber site acılıp gene 30 dk acık kalıyordu kendine ayit bir cli'i var ortam kurulumları ve yönetimi cok basit ücretsiz versiyonu deneyimlemenizi öneririm beğenirseniz satın alırsınız