TRSapphire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cihazı Kapatın.GÜÇ TUŞU + HOME TUŞU + SES AÇMA TUŞUNA birlikte basın.


Gelen ekranda “Wipe Data Factory Reset” yazan maddeyi Ses Kısma Tuşu ile bulun ve üstüne gelip GÜÇ Tuşuna basın.İkinci ekrandaki “Yes, Delete All User Data” seçeneğini yine ses tuşları ile seçip GÜÇ Tuşuna basınız.
Bu devir kapanalı çok oldu hocam Senin dediğin işlemi yaptıktan sonra cihazı kurarken, cihazı ilk kurup kullandığın mail ve şifreyi girmen gerekiyor. Giremezsen öyle kalıyor Çare rom atmak atamıyorsan servise göndermek