NurolKurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba
kendi domainim ile oluşturduğum mail hesabından gönderdiğim mailler otomatik olarak spama gidiyor bunu nasıl önleyebilirim acaba ?
spf dkim ve mx kayıtların eklimi ilk olarak buna bakman lazım