abdullahdarcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saydıkların hepsi normal günde yaptım ya şuan 60 cm boyutunda bir kutu yaptım içlerini doldurcam eski şeyleri seviyorum abur cuburlarını öyle diyeyim Bakalım başka fikirler çıkacak mı
Maşallah baya romantiksin hocam Allah aranızı bozmasın.
Takipteyim bu arada 2 gün sonra benimkinin de doğum günü.😇