Hocam ne yaparsan yap kızlar emek verilmiş şeyleri daha çok beğeniyorlar hazır gidip almanı tavsiye etmem. Hangi şartlarda sevgilisiniz imkanınız var mı bilmiyorum ama kücük sakin bir kafeyle anlaş süslet al pastasını tut kolundan seni biyere götürcem de sonra happy birthday to you😀 illa hediye alcam öyle bir imkanım yok dersen de küçük çikolata vs al kuru gül yapraklarıyla süsle fotoğraflarınızı çıkart onları üzerine serp bilmiyorum ben çok şey yaptım da aklıma gelmiyor pek illa hazır olsun dersen de çiceksepeti'ne göz gezdir.😇
Saydıkların hepsi normal günde yaptım ya

şuan 60 cm boyutunda bir kutu yaptım içlerini doldurcam eski şeyleri seviyorum abur cuburlarını öyle diyeyim

Bakalım başka fikirler çıkacak mı