Merhabalar,
Teker teker yanıt dönerek spam ve kalabalık yaratmamak için bu şekilde yanıt dönmek istedim.
Teklifleriniz için teşekkür ediyorum. Şu an için hem P.M hem de başlık üzerinde iletilen teklifleri topluyor ve değerlendiriyorum.
Yaptığım incelemelerin detayı:
1. Hangi dc'den ve subnetlerden hizmet alındığını,
2. R10 ve internette yapılan olumlu/olumsuz yorumları,
3. Yetkilendirme Belgesi ve YS Belgesi durumunu,
4. Varsa eğer referansları ve birkaç teknik bilgiyi değerlendiriyorum.
Çalışma durumumuz olması halinde dönüş sağlayacağım.
Alım sağlandığında da başlıktan yine durumu güncelleyeceğim.
Teşekkürler.