Hintliler veya bizimkiler dedigin gibi saldiri olsa bu sitenin loglarinda acikca gorulur. Loglari inceleyip anlarsiniz.
Diger taraftan, madem premium hesapLARiniz var, diger hesaplari ne diye kullaniyorsunuz? Ayrica premium hesap da sahsa/sirkete 1 tane verilmiyor muydu? Birden fazla premiuma niye ihtiyac duyuluyor? Bana biraz mantiksiz ve tutarsiz geldi bu soylemeleriniz acikcasi.