Bu sabah 8 de mail gelmiş "Google AdSense Hesap Kapatıldı " diye arkadaşlar.
Tam göğsüme bir fil oturmuş gibi ağırlık çöktü maili görünce

Temmuz ayının ve Ağustos ayının kazançları ne olur? Ödeme yaparlar mı ?
İtiraz edeyim mi ?
Edeceksem eğer nasıl bir şey yazayım itiraz formuna?
Bilgili arkadaşlar destek olabilir misiniz