SeoBilgini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önerdikleri ekspertize gitmiştik, herhangi bir sorun olduğu söylenmedi orada.



Aracı 1 yıl kadar önce aldım ve ilk defa muayeneye girdi. Haliyle ben de raporu görünce anladım KM'sinin düşürüldüğünü. Benden önceki sahibi aracın ilk sahibi olduğu için onun düşürttüğü kesin.
hocam ben sana söyleyeyim;
1)büyük ihtimal adam ilk sahibi değil (şasi no'dan sigortacına araç geçmişine baktır anlarsın
2)km düşürme de geçen 2 yıl muayene süresinde olmuştur (eğer daha önceki bilgilerde bi tutarsızlık yoksa) adam da mahkemeye ben aldığımda bu km böyleydi der işin içinden çıkar. vs vs
km düşürmenin cezası büyük ama neredeyse ceza alabilen yok ne yazık ki...