Gracious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yanlış anlamayın bilgi amaçlı soruyorum. Aracı satın alırken herhangi bir ustanıza veya yetkili bir bayiye göstermediniz mi? Eğer gösterdiyseniz bu durumu anlamadılar mı? Yada bu durum herhangi bir ustanın anlayabileceği bir durum değil mi acaba?

Araba almaya korkar olduk valla
Önerdikleri ekspertize gitmiştik, herhangi bir sorun olduğu söylenmedi orada.

Hdokumaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aracın kilometre kayıtları hangi tarihte uyuşmuyor? yani ilk defa bu girdiğin muayenede mi düştüğü belli oluyor?
Aracı 1 yıl kadar önce aldım ve ilk defa muayeneye girdi. Haliyle ben de raporu görünce anladım KM'sinin düşürüldüğünü. Benden önceki sahibi aracın ilk sahibi olduğu için onun düşürttüğü kesin.