Hocam yanlış anlamayın bilgi amaçlı soruyorum. Aracı satın alırken herhangi bir ustanıza veya yetkili bir bayiye göstermediniz mi? Eğer gösterdiyseniz bu durumu anlamadılar mı? Yada bu durum herhangi bir ustanın anlayabileceği bir durum değil mi acaba?
Araba almaya korkar olduk valla