Merhaba,
Geçen sene bir araç aldım. Aracımın vizesi geçen hafta geldi ve muayene için TÜV bayisine gittim. Aracımın vize işleri bittiğinde eve geldim ve rapora bir göz atayım dedim. 4-5 madde hafif kusur vardı. İçinde Kilometresi ile oynandığı da yazıyordu. Benden önceki araç sahibi (aracın ilk sahibi) satıştan önce KM ile oynamış.
Şimdi ben bu arkadaşı dava etmek istiyorum. (Aynı olayı yaşayan bir kaç kişi daha var herkes aracı satın aldığı kişiyi dava etti veya edecek). Bunun için benden aracın eski muayene raporları isteniyor. Ben aracı aldığımda plakasını değiştirdim ve hatırlamıyorum. Eski plakayı nereden ve nasıl öğrenebilirim. Noterden alacağım satış belgesinde yer aldığı söyleniyor. Bu belgeyi almanın bir zorluğu ve maliyeti var mı?
TÜV bayisine gitsem ve eski plakayı belirtsem eski muayene raporlarını alabilir miyim?
Karşı tarafa ne davası açacağım, yaptığı nitelikli ************** mı sayılıyor?
aracın kilometre kayıtları hangi tarihte uyuşmuyor? yani ilk defa bu girdiğin muayenede mi düştüğü belli oluyor?