Yukarıda atılan linkten sınırsız bir şekilde korsan kullanım gibi lisans üretilmiyor mu hocam? Ben mi yanlış anladım acaba.
Bakın 30 domain trial lisans yazıyor
http://prntscr.com/ou0z73
burdan kendinizde başvurursanız aynı lisansı alırsınız
https://www.plesk.com/plesk-onyx-free-download/