İade et derim. Bu zamanda açıkcası iş mahkemelerinde bile olaylar tersine dönmüş. İşvereni haklı görmeye başlamışlar.
Kaldı ki zaten seni tazminatsız yollamak istese; 50 tane kulp bulur. En basitinden işe 3 defa geç kal yeter...