--Konu dışı--
@CliaWeb; makaleleriniz güzel. Vestayı da öylesine dolaşırken sizin sitenize denk gelip neymiş bakayım dedim ve 3 yıldır bu paneldeyim. Panelle fazla bir işim yok ama olduğu zaman da vesta gayet kullanışlı bence..