Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende kendisi ile sürekli aynı masaya oturup çay nargile yaptığım ender kişilerdendir. başta tanışmamıza neden olan olan r10'a teşekkür eder, sonra bir projemde script konusunda 7/24 destek veren @yakupcevik; abime de teşekkürlerimi iletiyorum.

her soruya 7/24 cevap veriyor ve scriptleri çok iyidir
Geçen sefer olmadı ama bu sefer hep birlikte çay çorba içelim
yakupcevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ediyorum mutlu ve motive edici oldu.
Aynı düşünceleri bende size karşı görüyorum gerçekten, İnşaAllah ivedi bir zamanda sohbet edip çay içelim
Pazar, pazartesi, salı Tekirdağ'dayım.. Çorlu'da buluşalım (: