Forumdan tanıdığım, özel hayatta da bir araya gelip sohbet etmek istediğim nadir insanlardan biri olan @yakupcevik; hocama teşekkür etmek istiyorum. Kendisi, üzerinde sıkıntı çekip bir türlü yapamadığım bir sorunumu kolayca ve profesyonel olarak hallediverdi.
Aklımda zaten önceki ticaretlerimdeki güzel kişiliğinden dolayı teşekkür etmek vartdı, bu vesile olmuş oldu.. Gerek kişiliği, gerek ticaret olarak dürüst esnaf kişiliğine her daim deger vermişimdir.
Değerli olan hem dostlugu, hem kişiliği, hemde işindeki profesyonel duruşudur.
Forum olarka, kişiligine, dostluguna ve esnaf kişiliğine teşekkür edeceğiniz insanların artması temennisiyle.. Dostça muhabbet ile kalın