kuyuto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar codecanyon'dan bir script aldık bir çok yerini düzelttim altından kalkamaldığım bir kaç problem var bunlardan bazıları

1- Datatable türkçeleştirme ve bir kaç istek.
2- Script'de cache sistemi var yaptığım değişiklikler önbellekte kalıyor bazı telefonlardan düzgün gözüküyor bazı yerlerde daha düzelmemiş gözüküyor. cache sorununu çözmek
3-Script'tin türkçe dil desteği var %98 türkçe bazı yerleri ingilizce oraların türkçeleştirilmesi

bunun gibi bir kaç konuda ÜCRETLİ DESTEK verebilecek arkadaşlar pm yolu ile iletişim kurabilirlermi.
PM attım hocam