Merhaba dostlar. Ben öğrenciyim ve kyk kredisinden başka gelirim yok şuanda. Her neyse bu konu dışı

Bu kazançlar normal mi yoksa ayarlamalar vb. şeyler yapılırsa artar mı? Günde 5-10 TL kazansam bile benim için yeterli şu durumda