Merhaba arkadaşlar bu aralar araç almayı düşünüyorum, malum çocukta yolda gelecek hastalıktır derken ayak işlerimizi hızlandırmak adına 20.000 tlye kadar araç bakıyorum.
Aklımda
Rover 416 si Sedan 1999 model var ama yine de sizlerden de görüşlerinizi almak istedim.
Bu araç klimalı 16 dan 25 e kadar da var.
Vakit ayırdığınız için teşekkürler
Siz söylediktensonra bende baktım. Bende max 20 bine kadar araba bakıyordum. Ancak baktığım araçlar uno, tipo falandı. Bu rover lar gerçekten çok hoş ve dolu araba. Parça sıkıntısı yaşar mıyız acaba, bakım maliyeti ne kadar acaba?