Gönderdiğiniz parayı öyle kolay alamazsınız , karşı taraf yalan'dan biz ticaret yaptık yada bana borcu veya falanca arkadaşıma vardı ödedi dese ne yapacaksınız. Parayı elinle gönderen sensin. Adam borcunu gönderdi diyecek. Sence bu durum'da mahkeme kime inanır. Adam sıkıntı çıkarırsa eger mahkeme seni kurtarmaz.
Eger para büyük bir mebla olsaydı muhtemelen o zaman adam inkar etse'de araştırılma durumu olabilir.. Ki yine paranın gönderildiği kişinin maddi durumuna göre bu değişir sanırım.
Evi arabası olmayan zor geçinen birine yanlışlıkla 100 Bin TL gönderince dikkat çeker.
Zengin bir kişiye 100 Bin TL gönderince dikkat çekmez.
Geçenler'de bize biri yanlışlıkla 100 Bin TL göndermiş. Banka arayıp söyledi. Gittik parayı geri gönderdik. ( Parayı yanlış atan adam teşekkür bile etmedi

)