Arkadaşlar adsense hesabim iki seferdir aynı sebepten ban yiyor. Açıklamada geçersiz etkinlik diyor. Geçersiz etkinlikten kastı nedir ? Sitede reklamlara kendim de hiç tıklamadım .
Reklamcılık programlarımızla, yayıncıların, reklamverenlerin ve kullanıcıların yarar sağladığı bir çevrimiçi ekosistem oluşturmaya çalışıyoruz. Bu nedenle bazen, kullanıcılara veya reklamverenlere karşı ekosistemin algılanma biçimini olumsuz yönde etkileyebilecek davranışlarda bulunan hesaplara yönelik işlem yapmak zorunda kalıyoruz. Sizin durumunuzda, AdSense hesabınızda geçersiz etkinlik saptanmış ve hesabınız devre dışı bırakılmıştır.
Ne yapmak lazım bu tür sebeplerden kapatılmaması için ?