Arkadaşlar şuanda çalıştığım firma bazen maaşı geç yatırıyor bazende yarım yatırıyor çıkart dediğimde cikartmiyor tazminatı almak istiyorum sizce ne yapmalıyım?
Firmada ki sözleşmenin bi geçerliliği yoktur. İş hukukunda ücretin ödenmesi konusunda gecikme ayrıntılı olarak ele alınmış ve gecikme süreleri belirtilmiştir. Bu haktan doğan uyuşmazlıklarınızda bildirimli fesih etme hakkına sahipsinizdir (Ücretli çalışanlar için). Ancak kaç gün geç yatırıyor bunları siz bakıp iş hukukunun ücretin geç ödenmesi maddelerini okuyarak bilgi edinmelisiniz.