Zamanında bir arkadaşımın hesabına yanlışlıkla başka birinin maaşını yatırmışlardı. Yanlış yatıran kişi bankaya durumu bildirmiş bankada bizim arkadaşa ulaşıp durumu anlatmış bizim arkadaşta parayı geri iade etmişti. Ama isterse o parayı iade etmeyebilirdi. Sizin yerinizde olsam hesap sahibine banka aracılığı ile ulaşır o şekilde geri almaya çalışırdım. Bugün dilencilerin bile banka hesabındaki paraya dokunulamıyor üzerlerinde yakaladıkları parayı alabiliyorlar. Parayı hesabına gönderdiğiniz kişi çoktan parayı çekip harcamış bile olabilir...