Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hukukçu değilim. başımızdan geçtiği için yorum yapıyorum sadece.
sözleşmede ayın 1-5i arasında maaşlar yatırılır gibi bir madde vardır. düzenli bir şekilde maaş ödemelerinde gecikmeler yaşanıyorsa, noterden tüm alacaklarınızı belirtip sözleşmenizi feshedebilirsiniz. ardından bir avukat tutup davanızı açarsınız. böyle davalarda genelde şirkette sizinle aynı dönemde çalışmış bir kaç kişinin şahitliği de süreci hızlandırıyor. şirket maddi yönden sıkışıksa zaten işi yokuşa sürecektir. yanınıza bir kaç arkadaş bulup topluca da dava açabilirsiniz. (1 günde 5 arkadaşın davasında ayrı ayrı şahitlik yapmıştım) bu arkadaşların davaları 1 senedir falan devam ediyor. bu davalar avukatlık büroları için kolay davalar, genelde yeni başlamış avukatları gönderiyorlar.
edit:
tavsiyem önce şirket yetkilileriyle ciddi ciddi konuşmanız. olumsuz cevap verirlerse, önce yeni iş ayarladıktan sonra bu işlemleri gerçekleştirmeniz olur.