ogrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 144 hz i dvi ile alabiliyorum . hdmi 60 hz üzerine çıkmıyordu .
Bendede tam tersi gibi ahahah hocam bizim net cafedede 144hz samsunglar var abi diyor ben vga ile 144 alıyorum diyor Monitörden monitöre değişen birşey ya bu