Konu
144 HZ Neden Alamıyorum ?
16-08-2019, 01:17:27
#18
Misafir
ogrgn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben 144 hz i dvi ile alabiliyorum . hdmi 60 hz üzerine çıkmıyordu .
Bendede tam tersi gibi ahahah hocam bizim net cafedede 144hz samsunglar var abi diyor ben vga ile 144 alıyorum diyor
Monitörden monitöre değişen birşey ya bu