iGepy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok düşündüm onu ama beni hayatta tek tutan nedenim oğlum
ben tabiri caizse dedim hocam aman deyin yani durumlar çok kötü gerçekten para kimsede yok olan nerden buluyor bilmiyorum. Millet şurda 4 gün bayramda iş yaptı sevindi o kadar düşünün mekanlar dolu ama bi çayla 4 saat oturan var sadece görüntü