Hocam öncelikle merhaba. Size önerimi bir Otomotiv mühendisi olarak vermek isterim. Dediğiniz fiyata 2000 pazarlık payı koyarak araç aramaya başlayın.
Verdiğiniz fiyatı değerlendirerek önerim FORD - FİESTA ağlayan surat modelleridir.
(makyaj öncesi ismi ağlayan surattır. Makyaj sonrası gülen surat diyorlar 2000 yılı makyajlanmıştı.)
Motoru 1.2 veya 1.4 mevcut. Full modellerinde airbag ve klima var. Genelde orijinallerinde tavanda güneş yanığı var ama çok takılmayın en azından boyayıp değer kaybı yaşatmamış sahibi. 20bin civarı aldığınız arabada hasar kaydı yok diye sevinmeyin çünkü vardır ama işlememiştir elden sanayiye yaptırılmıştır. öncelikle bulduğunuz arabanın şasisine iyi baktırın hatta sizde tam lifte kaldırtarak göz atın. Herhangi bir kaynak veya çürük var mı diye. özellikle sormak istediğiniz soru olursa cevaplarım.