2000 model reno kullanıyordum, şehirler arası 20krs yakıyor. Şehir içi ise 25-30krs yakıyor. 640₺ hasar kaydı var, satmaya kıyamıyorum cillop gibi araba bütün bakımları yapıldı. Sorun çıkardığı zaman parçaları çok ucuzdur. Sol arka çamurlukta çizik var istemeyerek ben yaptım. Spor jant, iç dış led aydınlatma, teyp, spor paspas, yeni lastik taktirdim. Full paket, bütçenize 2bin daha eklerseniz gelip görebilirsiniz. Araç uzun süredir garajda yatıyor, arada sırada nostalji olsun diye çıkarıp tur atıyorum. En son Sakaryaya günü birlik gidip gelmiştim. Binecegim diye eksiksiz olarak yaptırdım, tekrardan uzun yola çıkacağım. ilginizi çeker ise eksper belgelerini ve aracın fotoğraflarını ileteyim PMden numaranızı atın.