iGepy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yemin ederim işten asla kacmam piyasa çok kötü çalıştığım firma her ay yarım maaş yada geç yatırıyor bana yol gösteren olsa elini opucem
Pm atın hocam. Size bir kaç nacizane tavsiye paylaşalım.