hayatımın en kötü 18 ayını yaşıyorum... Ayda 17 bin yediğim zamanlar olurken şuanda 17 bin tl borcu nasıl ödeyeceğim diye düşünüyorum

başıma gelen olaylardan işlere çok ara verdim toparlayamıyorumda. Psikolojik olarak çökük durumdayım yani 100 bin borcum olsa Allah göstermesin bi yerden atlardım direk