omerfaruksunal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Volkan Bey'in netgsm abonesiyim. Netgsm sadece kurumsallara 0850'li numara veriyor. Kişiye sabit hat veriyor.
Arayış devam ediyor arkadaşlar. Yüksek rakamlarla gelmeyiniz lütfen. Ben 9₺ ödüyorum yıllığına.