Mernis izin veriyorsa mantıklı bir yaklaşım olur hocam forumda aktif olarak alışveriş yapmaya imkanım olmuyor fakat şikayet var bölümü yaz aylarında sanki büyük bir artış ile karşı karşıya kaldı fazla eski bir üye değilim fakat ilk kayıt olduğumda bu kadar aktif bir bölüm değildi şikayet var kısmı. Şuradan 10 kuruş haksız elime para geçsin sabaha kadar ben yatamam açıkcası 10tl 20tl gibi meblalarda değil okuduğum konular da 100tl gibi günümüzde düşük bir tutar da değil kısa sürede bir çözüm bulacaktır eminim yönetim. Aracı sitelere komisyon da kazandırmak yerine site üzerinden aracılık yaparlar mı bilmiyorum ama tercih edilecek bir sistem olur diye düşünmekteyim. Tabii bu sistem de aktif olarak ilgilenebilecek vakitleri var mı bilmiyorum herkesin kendine göre işleri mevcut kısa zamanda artık güzel bir sistemi görmek dileğiyle 😊