Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaç paradan bahsediyoruz ?
7K

chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda avukatlar var onlar görünce yazarlar.
Sen savcıya gitsende hiçbir şey olmaz.
Adam bizi çarptı, şikayet ettik adamı 3-4 kişi adama kovuşturmaya yer yoktur diye kağıt geldi bize.
Savcıya gitmek bir şey değil.Adamın umursamazlığı canımı sıkıyor.Müşteri temsilcisi dedi ben 5 defa aradım çeşitli saatlerde diye.2 sefer zaten yanımda aradı.Adamı kendim bulup almak da var.Yarın bir kez daha denesinler.Yasal tarafa giderse iş uzar gibi geliyor bana.Tek tesellim gerçek alıcının bana yanlış hesap bilgilerini ilettiğini kabul etmesi ve anlayış göstermesi.