Dün "Türk telekom tl bozdurulucaktır" diye ticaret konusu açtım ve o konu "itrade yetersiz" ibaresi altında kaldırıldı oysa ki daha önce bu konu başlığı altında ticaretim oldu. Peki bir şey sormak istiyorum ben ticaret yada bu işleri yapmadan nasıl olumlu itrade alabilirim açıklanabilir mi acaba ?