Programın şuan en iyi sürümü 4.0 diyebilirim. Hemde güvenli hemde birçok işlevi yapıyor. Herkese tavsiye ederim.
Görüş ve tavsiyeleriniz için teşekkürler.
2 den başladık 3 kullandık şimdi 4 e geçtim.
Hepsinden fayda gördüm. Bu daha güzel olmuş teşekkürler
Fayda görmenize sevindim. Ben teşekkür ederim. Hayrını görün.
Yeni versiyonda gelen özellikler gayet kullanışlı.Bir çok kişinin ihtiyacına yönelik bir güncelleme olmuş,teşekkürler.Ayrıca keşke günlük görüntülenme sayılarınıda görebilseydik.Umuyorum ki oda gelecektir.Elinize sağlık.
Günlük görüntülenme sayılarını görebilmek için hesaplarda oturum açılması gerekir. Programın yapısı gereği bu özelliği getirmem mümkün değildir.
Her güncellemede ücret istenmesi garip değil mi ?
Konuyu dikkatli okumadan yorum yapıyorsunuz. Siz şu an versiyon 3.0 kullanıyorsunuz. Yani versiyon 4.0 e ücretsiz geçebiliyorsunuz.
(Daha önce versiyon 3.0 sürümünü alan kişilerden versiyon 4.0 sürümüne geçiş için ekstra ücret talep edilmemektedir.)
(Alt versiyonlardan versiyon 3.0 ve üstü sürümlere aradaki fark ödenerek geçilebilir.)
Ayrıca her güncellemede de ücret istemiyorum.
Ek olarak siz bir defa güncelleme farkı ödediniz. Onu da indirimli ödediniz.