Forumda avukatlar var onlar görünce yazarlar.
Sen savcıya gitsende hiçbir şey olmaz.
Adam bizi çarptı, şikayet ettik adamı 3-4 kişi adama kovuşturmaya yer yoktur diye kağıt geldi bize.