Ciğerlerinize aldığınız her dumanda kendinizi biraz daha zehitliyorsunuz oksijen bekleyen her hücrenizi CO gazına maguz bırakıyorsunuz daha sonra hücrelerüniz zamanla yapısı bozuluyor ve kontrolsüz büyüyen tümörler oluşturuyor ardından bu oluşumlar kılcal damarlar yolu ile vücudunuzun farklı noktalarına taşınıyor ve kilit nokta doktora gittiğinizde her şey çok geç oluyor ömrünüzü uzatmak için stotoksik maddeler alıyorsunuz vücudunuza bu zehir maddeler Dna çekirdeğinize bağlanarqk vücudunuzdaki tüm hücre bölünmesini durduyor ve sağlam hücreler ile kalan ömrünüze devam ediyorsunuz ardından bu zehirler de işe yaramıyor ve bütün vücudunuz yavaş yavaş iflas ediyor. Her şey çok geç olmadan bu illeti bırakmanızı diliyorum.Nikotin imhibitörleri veya Patch kullanabilirsiniz