Hocam bankanın müşterisi olmadığım ve şahsın sadece garantide hesabı bulunduğu için atmden işlem yaptım.Şube ve hesap no girdim.Ancak alıcı isminin ve soyisminin ilk haneleri çıkması gerekirken,havale tipi seçme menüsü geldi direk.
Yukarıda izah ettiğim şekilde oldu.Alıcının adı gözükmedi.
Başka kanallardan kişinin bilgisini temin edebilirim ama adamın yakasına yapışıp ver paramı demenin manası yok.Hata bizden kaynaklı.
Tabi ki. Umarım anlayışlı olur karşı taraf ve sorununuz çözülür ama bankadan dönüş almadan müşteriye ulaşmaya vs kalkmayin bence zira sıkıntılı birisiyse numaraniyi nasıl temin ettiğiniz vs birçok konuda başınız agriyabilir.