Karşı tarafın bilgilerde birhaneyi yanlış söylemesi dolyayısıyla,bankanın aynı şubesinde başka bir alıcıya yanlış havale yaptım.Bankaya gittim itiraz ettim.2 gün süresi var.Yani bugün bir yarın iki.Karşı tarafa ulaşılamaz ise savcılığa suç duyurusunda bulunun dediler.Soru şu;
Kimden şikayetçi olacağım ? Alıcının yalnızca ismi ve hesap nosu var elimde.Savcılık itirazı için yeterli bir bilgi mi ? Ben savcılığa itiraz ettiğimde onlar bankadan kşinin bilgilerini talep edip mi işlem başlatacak ? Süreç nasıl olacak ?