Öncelikle elinize sağlık alternatif olarak direk sunucu üzerinden erişim de olsaydı çok güzel olurdu sonuçta sizin sitenize erişim sorunu olabilir, güvenlik ile ilgili insanların çekincesi olabilir.

Bir soru da ben sorayım: Tüm sunucu optimizasyonunu ve güvenlik ayarlarını otomatik mi yapıyor panel yoksa cpanelde ki gibi default kuruyor ince ayarları biz mi yapıyoruz?