eskiden insanlar birbirine posta gönderirdi. günlerce postacının yolunu beklerdik. posta gelince mutlu olurduk ailecek okurduk falan. sonra telefon çıktı. posta unutuldu. sonra internet çıktı yeni iletişim şekilleri gelişti. sonra akıllı telefon çıktı bilgisayar unutuldu. whatsap telegram derken maili de unuttuk arayıp hal hatır sormayı da. artık birisine mail gönderip cevap geldiğini görünce mutlu oluyoruz. ben bi keresinde araştırma yaparken bi bloga rastladım. adamın yazısı hoşuma gitti ve devamını yazması için mail attım. adam maile döndü devamını yazacağını falan söyledi. ben de mutlu olmuştum. iletişim yoğunluğunun içinde aslında iletişimsiz kaldığımızı farketmiştim o an.