Böyle bir şey yapmanıza gerek yok @HelixTm; nickli arkadaş ortak kullanım üzerinden bu hizmeti sunuyor.

Ben bir kaç defa kullandım bir sorun olmadı. Bayrım dolayısı ile yenilemedim ama bayramdan sonra yine yenilerim büyük ihtimallle..

forumda başkaca çoklu kullanım satan arkadaşlar vardır. onlara da bakabilirsin.