Bence 1 sene sıkı çalışıp direkt 4 yıllık mühendislik bölümlerine girmeye çalışın hocam. 2 yıl bilgisayar programcılığı çoğu üniversitede meslek teknik lisesi tarzında, size pek bir katkı sağlamaz. Ha temel şeyleri öğrenirim, üzerine bende bir şeyler katarım derseniz gidin tabi. DGS zor ama kime göre mesela. Ayrıca 2 yıllık üni bitince tekrar 4 yıllığa geçmek, var olan bir ortama ilk kez girmek size ağır gelebilir. Nihai karar sizin ama şunu söylemem de yarar var. Bilgisayar Programcılığı bölümü evde oturarak, youtube vb. paylaşım sitelerinden ders videolarını takip ederek öğrenebilecek, bitirilecek kadar basit bir bölüm. Zaten algoritma mantığını kavradıktan sonra gerisi çorap söküğü. Karar sizin.